تنهایی
تنهایی
بدترین درد جهان.........
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:جالب,بحث, توسط Rose |

 چه جالب!!!!!

همه هر چی میشه میندازن گردن من.....منم میپذیرم

هیچکس اشتباهشو نمیپذیره........

نمیپذیرن...چون نمیخوان سرزنش بشن 

نمیپذیرن...چون نمیخوان بهشون توهین بشه

نمیپذیرن....چون....................................

اما من گردن میگیرم  هر چی که میشه به خاطر دیگران.

حالا حتما از خودت میپرسی:

مگه تو نبودی که میگفتی بدم میاد از همشون

از اونایی که مارو جدا کردن از هم

اونایی منو اذییت کردن

درسته بدم میاد ازشون اما به گردن میگیرم

چون حوصله ی بحث باهاشونو ندارم

چشم ندارم ببینمشون

واس همین تمام سرزنش ها و گناها رو

خودم میخرم که فقط سرزنش بشم  نه  اینکه بحث کنم

که بخوام ثابت کنم من نبودم

اشکال نداره بذا هرچی میخوان بگن 

یه گوشم در اون یکی دروازه

اما چه جالب!!!!!!!!!

دنبال بحث میگردن میخوان به زور منو وادار کنن بگم من نبودم

اما منم هیچوقت بحث نمیکنم

چیزی واس از دست دادن ندارم  بذا  سرزنش کنن 

واسم مهم نیست

اما چه جالب!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

mahdiye
ساعت22:39---3 دی 1391
جواب كينه را با گذشت
جواب بي مهري را با محبت
جواب دشمني را با دوستي
جواب دورنگي را با خلوص
جواب گناه را با بخشش بايد داد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.